7 תשובות
מעטים ממש
כבר קשה לסמוך לצערי
יש ברור אלה שאיתנו בכיתה בעבודה והשכנים שלנו בבניין
ברור איזו מן שאלה
אכן, על הרבה מאלו שסייעו לטבח, האנשים בבארי ושאר המקומות היו יכולים להתחייב שהם אנשים הכי טובים ושאפשר לחיות איתם.

עד שאי אפשר לחיות איתם כי הם הרגו אותנו.

אבל יש את הזרם באיסלם שנקרא "סופים" שהם הרבה יותר טובים ומתונים.
וגם ברגילים, כאשר המצב הוא לא שיש סיכוי לפגוע ביהודים, אז הם יכולים להיות בסבבה ממש, כל עוד יש הרתעה.
גם ערבים נוצרים יכולים להיות סבבה ממש.
רוצה להאמין שכן
לא אין כולם פלסטינצים