15 תשובות
יש ויש בכל צד יש אנשים טובים
כן ברור כאילו יש מלא כי עש יהודים רעים בטוח אז יש ערבים טובים דוגמא טובה לקח קאזם .. מי שמשחק את ראמזי


בטח תביאו לי מינוסים אבל זאת דעתי
אני חושבת שבאופן כללי יש הרבה אנשים שיותר טובים מאנשים במובנים מסויימים.
אני לא חושבת שיש קשר לערבי או לא, יש יהודים מחבלים - ויש גם ערבים מחבלים, אבל זה לא אןמר שכולם כאלה.
כן
התכונות אופי של בנאדם לא תלויות בגזע שלו, אז כן יש כאלה ויש כאלה
ברור, כל בן אדם בפני עצמו, בלי קשר לדת או לעדה שלו
לא כל הערבים רעים, לא כל היהודים קדושים.
יש אנשים יהודיים עם אופי רע. יש רוצחים, אנסים, פדופילים יהודיים. יש ערבים עם אופי טוב וההפך
כן, ברור שכן!- יוסף חדאד עדיף בעייני יותר מחצי מאנשי המרכז!
לא יש יותר יהודים זו מדינת יהודים
תמיד היו ערבים שיותר טובים (לא משנה מה ההגדרה שלך לטובים) ויהודים שיותר טובים מערבים.
טוב ורע זה לא קשור לדת זה קשור למה שאתה עושה עם החיים שלך.

צריך להתחיל לשפוט כל אדם בפניי עצמו ולהפסיק לדחוף דתות לכל שיפוט!!!
כל ערבי שיש לו דגל אש"ף בבית הוא רע
אם יש ערבי מוסלמי אחד שאין לו דגל אש"ף בבית זה ערבי טוב
יוסף חדאד אגב הוא נוצרי קתולי
כן