3 תשובות
יש הפסקת אש
שואל השאלה:
^^אני מפחדת שאצא מהבית, ולא אחזור בריאה ושלמה :/ או שיקרה לי/להורים משהו ואהיה קורבן בפיגוע:(
^^אני מפחדת שאצא מהבית, ולא אחזור בריאה ושלמה :/ או שיקרה לי/להורים משהו ואהיה קורבן בפיגוע:(
אנונימית
כן ברור
יש לי בית ספר כמעט רגיל כבר
אני יוצאת עם חברים לא משנו רחוק מידי
מנסה כמה שיותר לעשות מה שעשיתי לפני המלחמה במיוחד עוד כשיש הפסקת אש
יש לי בית ספר כמעט רגיל כבר
אני יוצאת עם חברים לא משנו רחוק מידי
מנסה כמה שיותר לעשות מה שעשיתי לפני המלחמה במיוחד עוד כשיש הפסקת אש
באותו הנושא: