7 תשובות
בטח שעדיף פלייסטיישן 5 זה לא שאלה אחי
לדעתי עדיף את ה5 מבניהם
אבל אקסבוס יותר טוב בכלל הgamepass
אבל אקסבוס יותר טוב בכלל הgamepass
5 הוא טוב ממש והדבר הכי הזוי שתיראה
שואל השאלה:
אבל תן לי פירוטים איך לשכנע אותם לקנות את זה ולא את ארבע, מה יותר טוב ומה ההבדלים
אבל תן לי פירוטים איך לשכנע אותם לקנות את זה ולא את ארבע, מה יותר טוב ומה ההבדלים
ה גירסאות
האנימציה
אתה יכול גם להתחבר למחשב בסוני
האנימציה
אתה יכול גם להתחבר למחשב בסוני
שואל השאלה:
אני צריכה אבל משהו שבאמת יגיד להם "וואלה זה הבדל משמעותי" עם אנימציה הם יכולים להגיד לי "את יכולה להסתדר גם עם דור אחד פחות"
אני צריכה אבל משהו שבאמת יגיד להם "וואלה זה הבדל משמעותי" עם אנימציה הם יכולים להגיד לי "את יכולה להסתדר גם עם דור אחד פחות"
5
4 לאט לאט כבר פחות נתמך... כבר מוציאים משחקים רק לps5 (ספיידרמן 2 לדוגמא) ובעתיד יהיו עוד כאלה... אם תרצי נגיד לשחק בgta 6 את חייבת ps5, אבל לא רק... כי כל המשחקים בסופו של דבר יצאו רק ל5 בעוד כמה שנים ו4 סתם יהיה בזבוז כסף בשלב הזה
4 לאט לאט כבר פחות נתמך... כבר מוציאים משחקים רק לps5 (ספיידרמן 2 לדוגמא) ובעתיד יהיו עוד כאלה... אם תרצי נגיד לשחק בgta 6 את חייבת ps5, אבל לא רק... כי כל המשחקים בסופו של דבר יצאו רק ל5 בעוד כמה שנים ו4 סתם יהיה בזבוז כסף בשלב הזה
אנונימי
באותו הנושא: