7 תשובות
בטח שעדיף פלייסטיישן 5 זה לא שאלה אחי
לדעתי עדיף את ה5 מבניהם
אבל אקסבוס יותר טוב בכלל הgamepass
5 הוא טוב ממש והדבר הכי הזוי שתיראה
שואל השאלה:
אבל תן לי פירוטים איך לשכנע אותם לקנות את זה ולא את ארבע, מה יותר טוב ומה ההבדלים
ה גירסאות
האנימציה
אתה יכול גם להתחבר למחשב בסוני
שואל השאלה:
אני צריכה אבל משהו שבאמת יגיד להם "וואלה זה הבדל משמעותי" עם אנימציה הם יכולים להגיד לי "את יכולה להסתדר גם עם דור אחד פחות"
5

4 לאט לאט כבר פחות נתמך... כבר מוציאים משחקים רק לps5 (ספיידרמן 2 לדוגמא) ובעתיד יהיו עוד כאלה... אם תרצי נגיד לשחק בgta 6 את חייבת ps5, אבל לא רק... כי כל המשחקים בסופו של דבר יצאו רק ל5 בעוד כמה שנים ו4 סתם יהיה בזבוז כסף בשלב הזה
אנונימי