7 תשובות
שואל השאלה:
חחח מה לא
חחח מה לא
שואל השאלה:
אני מדבר על המנוי למשחקים
אני מדבר על המנוי למשחקים
שואל השאלה:
יענו extra או deluxe
יענו extra או deluxe
יש 3 סוגים לפי מה שהבנתי, אני לא קונה אף אחד אבל לפי דעתי אני חושב שזה א. מאוד תלוי באיזה קונסולה יש לך וב. כמה אתה משחק.
אם יש לך 5 ואתה משחק יחסית הרבה אז תקנה את ההכי יקר אם אתה רוצה להתנסות במשחקים חדשים כל הזמן, אם אתה אוהב להתנסות במשחקים חדשים אבל אתה לא תשחק בהם הרבה אז תקנה את השני (לא הכי יקר ולא הכי זול)
ואם אתה לא משחק הרבה ואתה פשוט רוצה פלוס בשביל לשחק במשחק ספציפי באונליין פשוט תבדוק עם חבר שיש לו גם סוני אם הוא יכול לתת לך שיתוף ואז גם אתה מקבל פלוס בחינם וגם אתה מקבל משחקים בחינם (המשחקים שלו) ולפי הגרסה שיש לו אתה יכול גם להוריד משחקים שבפלוס (דרך החשבון שלו ואז תשחק עם החשבון שלך)
אם יש לך 5 ואתה משחק יחסית הרבה אז תקנה את ההכי יקר אם אתה רוצה להתנסות במשחקים חדשים כל הזמן, אם אתה אוהב להתנסות במשחקים חדשים אבל אתה לא תשחק בהם הרבה אז תקנה את השני (לא הכי יקר ולא הכי זול)
ואם אתה לא משחק הרבה ואתה פשוט רוצה פלוס בשביל לשחק במשחק ספציפי באונליין פשוט תבדוק עם חבר שיש לו גם סוני אם הוא יכול לתת לך שיתוף ואז גם אתה מקבל פלוס בחינם וגם אתה מקבל משחקים בחינם (המשחקים שלו) ולפי הגרסה שיש לו אתה יכול גם להוריד משחקים שבפלוס (דרך החשבון שלו ואז תשחק עם החשבון שלך)
אנונימי
שואל השאלה:
תודה אבל קניתי את האקסטרה מסתבר שהדלוקס לא שווה את הכסף כי זה נותן רק משחקים מהפלייסטיישן 1-2
תודה אבל קניתי את האקסטרה מסתבר שהדלוקס לא שווה את הכסף כי זה נותן רק משחקים מהפלייסטיישן 1-2
זה תלוי מאוד בשחקן.
אם אתה לא משחק הרבה, רוצה גישה רק לאונליין ולמשחקים החודשיים, לך על הקלאסי, זה אותו פלוס שהיה מקודם.
הגרסאות החדשות הן שילוב של פלוס ושל playstation now-המתחרה של פלייסטיישן לgamepass.
אם אתה משחק הרבה ורוצה להנות מספריית סטרימינג, תקנה את האקסטרה.
אם מעבר לזה אתה רוצה לנצל את המנוי עד הסוף ולשחק במשחקי נוסטלגיה מהps2 והps1, לך על הדלוקס
אם אתה לא משחק הרבה, רוצה גישה רק לאונליין ולמשחקים החודשיים, לך על הקלאסי, זה אותו פלוס שהיה מקודם.
הגרסאות החדשות הן שילוב של פלוס ושל playstation now-המתחרה של פלייסטיישן לgamepass.
אם אתה משחק הרבה ורוצה להנות מספריית סטרימינג, תקנה את האקסטרה.
אם מעבר לזה אתה רוצה לנצל את המנוי עד הסוף ולשחק במשחקי נוסטלגיה מהps2 והps1, לך על הדלוקס
^^תתחדש
אנונימי