18 תשובות
וואי בידיוק אתמול היה לי חלום הזייה
שנייה אני ארשום
הייתי צריכה לעבוד על איזה פרוייקט עם 3 בנות מהכיתה שלי ועם חברה טובה שלי
הלכנו לאיזה כיתה מתחת לאדמה ובאו מלא בנות מהשכבה פתאום, ואני הייתי צריכה מטען לטלפון אז אמרתי לחברה הטובה שאני יוצאת שנייה להביא וממש פחדתי כי עקב אחריי מישהו אז פשוט הלכתי מהר ופתחתי מלא דלתות מתחת לאדמה כדי לחפש את היציאה ואז המישהו שחשבתי שעוקב אחריי השיג אותי כי לא הצלחתי לפתוח את אחת הדלתות והוא פשוט צחק עליי
הוא לא עקב אחריי בסוף הוא פשוט גם רצה לצאת ואז יצאנו וניסינו לחפש את היציאה מהבניין עצמו (זה היה כמו חדר ענקי שנראה בול כמו פארק משחקים ענק פשוט וזה נראה כאילו את כבר בחוץ)
ואז הובלתי אותו לאיזה מקום ממש למעלה של החדר ואז זאת לא הייתה היציאה אז פשוט קפצנו בנג'י ללמטה ואז היו שני ילדים שאמרתי להם לחפש את היציאה
וגם לאיש שהיה איתי
וכולנו חיפשנו את היציאה
ואז החלטתי לחפש את היציאה בזה שאני אטפס על המשחקים אז פשוט התחלתי לטפס על כל המתקנים ועוד מישהי מהשכבה שלי הייתה שם והיא ניסתה לעבור איזה חבל אבל היא הייתה גרועה ועברתי אותה אבל מחאו לה כפיים במקום לי
ואגב החלום התחיל כשאני והחברה הטובה הלכנו ברחוב והיא לקחה ממני משהו ולא רצתה להחזיר והיה לי דונאט ענקי ביד שהיא רצתה אז אמרתי לה שאני מפילה אותו על הרצפה אם היא לא מביאה לי והיא לא הביאה לי אז הפלתי אותו על הרצפה והוא פשוט התחיל להתגלגל ולהתגלגל ורצנו אחריו ובאיזה שהוא שלב הוא הפך להיות כדור יוגה ענקי שהתגלגל עד שתפסנו אותו ואז היא פינצ'רה אותו ושמה אותו בפח ואז שתי הבנות שהיינו אמורות לעשות איתן את הפרוייקט פשוט רצו אלינו
שנייה אני ארשום
הייתי צריכה לעבוד על איזה פרוייקט עם 3 בנות מהכיתה שלי ועם חברה טובה שלי
הלכנו לאיזה כיתה מתחת לאדמה ובאו מלא בנות מהשכבה פתאום, ואני הייתי צריכה מטען לטלפון אז אמרתי לחברה הטובה שאני יוצאת שנייה להביא וממש פחדתי כי עקב אחריי מישהו אז פשוט הלכתי מהר ופתחתי מלא דלתות מתחת לאדמה כדי לחפש את היציאה ואז המישהו שחשבתי שעוקב אחריי השיג אותי כי לא הצלחתי לפתוח את אחת הדלתות והוא פשוט צחק עליי
הוא לא עקב אחריי בסוף הוא פשוט גם רצה לצאת ואז יצאנו וניסינו לחפש את היציאה מהבניין עצמו (זה היה כמו חדר ענקי שנראה בול כמו פארק משחקים ענק פשוט וזה נראה כאילו את כבר בחוץ)
ואז הובלתי אותו לאיזה מקום ממש למעלה של החדר ואז זאת לא הייתה היציאה אז פשוט קפצנו בנג'י ללמטה ואז היו שני ילדים שאמרתי להם לחפש את היציאה
וגם לאיש שהיה איתי
וכולנו חיפשנו את היציאה
ואז החלטתי לחפש את היציאה בזה שאני אטפס על המשחקים אז פשוט התחלתי לטפס על כל המתקנים ועוד מישהי מהשכבה שלי הייתה שם והיא ניסתה לעבור איזה חבל אבל היא הייתה גרועה ועברתי אותה אבל מחאו לה כפיים במקום לי
ואגב החלום התחיל כשאני והחברה הטובה הלכנו ברחוב והיא לקחה ממני משהו ולא רצתה להחזיר והיה לי דונאט ענקי ביד שהיא רצתה אז אמרתי לה שאני מפילה אותו על הרצפה אם היא לא מביאה לי והיא לא הביאה לי אז הפלתי אותו על הרצפה והוא פשוט התחיל להתגלגל ולהתגלגל ורצנו אחריו ובאיזה שהוא שלב הוא הפך להיות כדור יוגה ענקי שהתגלגל עד שתפסנו אותו ואז היא פינצ'רה אותו ושמה אותו בפח ואז שתי הבנות שהיינו אמורות לעשות איתן את הפרוייקט פשוט רצו אלינו
וואלה לא זוכר רק ברגע זה עולה לי
אבל יותר מדי מוזר
אבל יותר מדי מוזר
וואו בדיוק כתבתי על זה שאלה למי שיכול לנסות להבין מה הפירוש של זה
חלמתי שהייתי במיטה שלי, איפה שישנתי וידעתי שאני בתוך חלום והתחלתי להלחץ בגלל כמה דברים שקרו לפני בחלום וניסיתי לצאת ממנו ולפקוח עיניים למציאות אבל רק עין שמאל נפתחה ועין ימין הייתה כמו דבוקה לעצמה...
תוך כדי שאני מנסה שמעתי קול של גבר מוזר שאומר "את לא תצליחי לצאת מכאן עד שאת לא פוקחת את שתיי העיניים, את יודעת כמה ילדים אני צד ככה?"
משהו כזה קרייפי רצח כמעט מילה במילה.
וכשהוא סיים היה צל של יד שניסה לפתוח את החלון שלי מבחוץ ולבסוף התעוררתי לפני שמשהו לא ברור קפץ עליי...וזה היה חלום מציאותי ממש.
חלמתי שהייתי במיטה שלי, איפה שישנתי וידעתי שאני בתוך חלום והתחלתי להלחץ בגלל כמה דברים שקרו לפני בחלום וניסיתי לצאת ממנו ולפקוח עיניים למציאות אבל רק עין שמאל נפתחה ועין ימין הייתה כמו דבוקה לעצמה...
תוך כדי שאני מנסה שמעתי קול של גבר מוזר שאומר "את לא תצליחי לצאת מכאן עד שאת לא פוקחת את שתיי העיניים, את יודעת כמה ילדים אני צד ככה?"
משהו כזה קרייפי רצח כמעט מילה במילה.
וכשהוא סיים היה צל של יד שניסה לפתוח את החלון שלי מבחוץ ולבסוף התעוררתי לפני שמשהו לא ברור קפץ עליי...וזה היה חלום מציאותי ממש.
מה שלך?
אתמול חלמתי חלום שהייתי עם המון אנשים בתוך סוג של סרט מהמסור אבל משהו מודרני עם חדרים מגניבים כאלה ובריכות קיצר היה כיף
אבל הייתה שם מישהי שפשוט נתנה לי לשחק לה בציצ*ם ובחיים לא נהניתי ככה, חבל שהתעוררתי
אבל הייתה שם מישהי שפשוט נתנה לי לשחק לה בציצ*ם ובחיים לא נהניתי ככה, חבל שהתעוררתי
אנונימי
שדיברתי עם חברה שלי שמתה
אגב כל החלום הזה על פרוייקט ועל בנות מהשכבה שלי מאוד מוזר בהתחשב בזה שסיימתי תיכון לפני שנתיים כבר
*שניה* אני ארשום?
וואי הלילה היה לי חלום הזיה שנסעתי עם אח שלי במונית ולא שאלנו אותו כמה הוא לוקח והוא סתם התחיל לעשות סיבובים בעיר שלנו כדי שנשלם לו יותר והיה לו מסך כזה שהיה כתוב בו כמה מטרים עברנו וכמה צריך לשלם והיה כתוב 4 מטרים 526 דולר ואז לא יודעת למה (במציאות לא הייתי עושה את זה אבל ככה זה היה בחלום) פשוט התחלתי לצעוק עליו ברמות ואני ואח שלי יצאנו מהמונית בלי לשלם ורצנו לבית של דודה שלי ואז רבתי איתה ובסוף השלמנו וואי חלום מוזר
אנונימית
וואי קשה לבחור אחד
היה אחד עם העמדות פרסים בפוקימון גו שהם חיים והם בכלל ילדים מבית יתומים של יהודים שמחוברים לריצפה בכבל ואיש כלב מהבית יתומים מנסה איכשהו להחזיר אותם לבית יתומים
ויש עוד מלא פרטים אחרים ואת ההתחלה שאין לי כוח לרשום
גם פעם רצחתי את אבא שלי בחלום נראה לי
אני לא אפרט
היה אחד עם העמדות פרסים בפוקימון גו שהם חיים והם בכלל ילדים מבית יתומים של יהודים שמחוברים לריצפה בכבל ואיש כלב מהבית יתומים מנסה איכשהו להחזיר אותם לבית יתומים
ויש עוד מלא פרטים אחרים ואת ההתחלה שאין לי כוח לרשום
גם פעם רצחתי את אבא שלי בחלום נראה לי
אני לא אפרט
האקס הזמין אותי לדייט
חלמתי שאחותי הקטנה (כשהיא הייתה בת שבוע) חולה בסרטן ויש לנו שבוע עד שהיא תמות.
והיה לי עוד אחד במלחמה, כשהייתי סגורה בבית והלימודים היו בזומים,
חלמתי שאני ואחותי וחברה שלי והקראש שלי ובנדוד שלי הלכנו לים, ומזרקות תדי היו ממול ואז היה לנו קורקינטים ורכבנו עליהם ואז לא זוכרה מה קרה ואז עלה עליי מחבל ונלחמתי איתו. קמתי בבוקר בוכה. רציתי ללכת לים.
והיה לי עוד אחד במלחמה, כשהייתי סגורה בבית והלימודים היו בזומים,
חלמתי שאני ואחותי וחברה שלי והקראש שלי ובנדוד שלי הלכנו לים, ומזרקות תדי היו ממול ואז היה לנו קורקינטים ורכבנו עליהם ואז לא זוכרה מה קרה ואז עלה עליי מחבל ונלחמתי איתו. קמתי בבוקר בוכה. רציתי ללכת לים.
סאם סמית הביא ילדים עם פירסט-
חלמתי שאני ישנה ואני מתעוררת ודלוקה מנורה אדומה בחדר ואז אני מרגישה שמישהו מושך אותי מרגליים ואני ראיתי ליצן שמשך אותי מתחת למיטה וממש הרגשתי את זה ואז קמתי מזיעה
חלמתי שאני שוכ*ת עם בת וניסיתי לברוח ולא היה לי כיף בכלל והרגיש סיוט ממש ובתור מישהי סטרייטית זה הזוי כי זה לא משהו בשבילי
אנונימית
שהלכתי למשחק כדורסל של סופר סטרייקה
חלמתי שאני בשואה מלא פעמים וזה היה הזויי
עכשיו בבוקר.
חלמתי שהגנן ניסה להרוג כל מי שבא לו בדרך או עובר לייד הצמחים
חלמתי שהגנן ניסה להרוג כל מי שבא לו בדרך או עובר לייד הצמחים
באותו הנושא: