15 תשובות
אין אבל
קפה קר
ואוו אני שואלת את עצמי כל בוקר אשכרה
ליטרלי קפה בבוקר
שואל השאלה:
רציני קפה?
רציני קפה?
אנונימי
כן
עניין של הצבת מטרות ויעדים והגשמתם.
אנונימית
לקבל=לחכות
להציב לך מטרות לאותו יום ולעשות דברים שאת אוהבת
לכולם יש משמעות, זה לא נכון שאין, ולכל אחד יש משמעות שונה. אם לא הייתה לבן אדם משמעות אז למה הוא בכלל קם בכל בוקר? הרי אם כך אז שום דבר לא משנה גם ככה. ולשום דבר אין משמעות. מה הטעם להמשיך? הכל כל כך מדכא וחסר טעם.
משמעות זה הכל, אי אפשר לחיות בלי זה, משמעות זה לא בהכרח מטרות כמו להיות עשיר או להקים משפחה. המשמעות שלך יכולה להיות גם לקום בכל בוקר ולצבור כמה שיותר חוויות.
המשמעות לחיים היא לא הסיבה שנולדנו, משמעות היא הסיבה שאתה חי כרגע. זה שלך, זה הסיבה שאתה קם חי וממשיך בכל בוקר. אם אין לך סיבה להמשיך - למה שתמשיך? זה לא פשוט להמשיך, אדם לא יכול פשוט להתקיים.
עכשיו לשאלה - אתה תצטרך לחפש אחר המשמעות שלך, זה יכול להיות מטרות שאתה רוצה להשיג, חוויות שאתה רוצה לחוות, רגעים שאליהם אתה מחכה. זה אינדיבידואלי לכל אדם, ולכן אין משמעות אחת. כל אחד צריך למצוא את המשמעות שלו.
אולי באמת כמו שאנשים אמרו כאן תנסה להציב לעצמך מטרות, למצוא תחביבים ולהעסיק את עצמך
משמעות זה הכל, אי אפשר לחיות בלי זה, משמעות זה לא בהכרח מטרות כמו להיות עשיר או להקים משפחה. המשמעות שלך יכולה להיות גם לקום בכל בוקר ולצבור כמה שיותר חוויות.
המשמעות לחיים היא לא הסיבה שנולדנו, משמעות היא הסיבה שאתה חי כרגע. זה שלך, זה הסיבה שאתה קם חי וממשיך בכל בוקר. אם אין לך סיבה להמשיך - למה שתמשיך? זה לא פשוט להמשיך, אדם לא יכול פשוט להתקיים.
עכשיו לשאלה - אתה תצטרך לחפש אחר המשמעות שלך, זה יכול להיות מטרות שאתה רוצה להשיג, חוויות שאתה רוצה לחוות, רגעים שאליהם אתה מחכה. זה אינדיבידואלי לכל אדם, ולכן אין משמעות אחת. כל אחד צריך למצוא את המשמעות שלו.
אולי באמת כמו שאנשים אמרו כאן תנסה להציב לעצמך מטרות, למצוא תחביבים ולהעסיק את עצמך
שעון מעורר ועם זה לא עובד תבקשי מאח קטן להרביץ לך או לחפור לך
למי שכתבה את הנאום (lalalalatae), אני יכולה להבין מה את אומרת, אבל כתבת שאם אין סיבה להמשיך אז למה להמשיך. הרבה אנשים לוקחים את הקיום שלנו כמובן מאליו. אני לא אדם אובדני בשום צורה ואף פעם לא הייתי, אבל אני באמת חושבת שאם הייתה אופציה ללחוץ על כפתור והייתי נעלמת מהעולם הייתי עושה את זה, כי זה הכי פשוט ואני לא אדם חזק ולפעמים דברים בכוח זה לא טוב
המשמעות שלך לחיים יכולה להיות לחפש משמעות לחיים
^^זה לא מה שהתכוונתי. כשאני אומרת אם אין מה להמשיך אז למה להמשיך, אני מתכוונת לזה שלכל אדם יש סיבה להמשיך. גם לי קשה ולכל בן אדם יש קשיים ויש מלא אנשים שרוצים להיעלם, אבל עדיין יש בהם תקווה קטנה שאפשר לחוות גם דברים טובים, וזו המשמעות שלהם.
אין משמעות.
אין סיבה לקום כל בוקר.
אין סיבה לקום כל בוקר.
באותו הנושא: