32 תשובות
חברה שלי
יהדות
שווארמה
אהבה
יהדות
שווארמה
אהבה
אחיינים שלי
ההורים שלי
הקב''ה
ההורים שלי
הקב''ה
אני חיה בשביל העתיד שלי, אני חושבת וגם הרבה אמרו לי שיהיה לי עתיד טוב ואני מאוד רוצה גם להקים משפחה טובה וזה מה שגורם לי להיות חיובית
בשביל העתיד שאני רוצה לבנות לעצמי
בשביל אמא שלי
בשביל אמא שלי
בית ספר
דברים שעוד לא השגתי ואני רוצה להשיג
חברים
משפחה לפעמים
בשביל עצמי
דברים שעוד לא השגתי ואני רוצה להשיג
חברים
משפחה לפעמים
בשביל עצמי
אנונימית
אין סיבה, שורדים
משפחה אלוהים כלב שלי ובעיקר החיים לא יודעת
לדעת שאני מתקדם למטרה שלי
כלום
אני קמה כל בוקר כי בורא עולם מעיר אותי
לא מרצוני אבל בכל מקרה תודה על מה שיש
אני קמה כל בוקר כי בורא עולם מעיר אותי
לא מרצוני אבל בכל מקרה תודה על מה שיש
אני קם כי מכריחים אותי
שום דבר
אני חיה כי אני יודעת שאם ה' ברא אותי אז יש לי משמעות ואני יכולה לשנות את העולם יש לי מטרה אחת בחיים תמיד להיות מאושרת לא משנה מה קורה בשפל בכעס בעצב בבלבול בחרדה בכל מצב אני רוצה שיום אחד שאני יעבור לעולם הבאה ואנשים יזכרו אותי בתור מישהי ששינתה את העולם והשאירה עליו חותם בא לי לעזור לאנשים לעולם כולו לחיות לבני האדם לכדור הארץ שאף אחד לא ישכח אותי וכולם יזכרו את שמי יכירו אותי ואני רוצה לעשות את זה בדרך הקשה אם המכשולים ביושר ולא ברמאות כמו רוב האנשים אני יודעת שאנשים אוהבים אותי ומי שלא מוזמן להמשיך לקנא יש לי שני מודלים אבל אני רוצה להפוך למודל לחיקוי יום אחד בשביל אנשים שכולם ידעו שאני אדם טוב אני יודעת שזה קשה ויש לי דרך ארוכה לעבור אם המון מכשולים אבל כל פעם שאני יפול אני יקום מחדש כי אני מאמינה בעצמי ואני יודעת שאני יכולה לעשות הכול אין דבר שהוא בלתי אפשרי ויום אחד אני יצליח ויהפוך לאישה הכי מוכרת בעולם כולו
בשביל הבן זוג שאין לי
הציפורנים שלי והטלפון:)
כלום לול
בשביל לחיות..
לחיות את החיים, לחוות חוויות, לטייל, ללמוד..
לחיות את החיים, לחוות חוויות, לטייל, ללמוד..
הקב"ה
משפחה
עתיד( בן זוג, ילדים, נכדים, נינים)
משפחה
עתיד( בן זוג, ילדים, נכדים, נינים)
התורה הקדושה
חבר שלי❤
יהדות
אני לא יודעת, אני חושבת שבשביל אמא שלי (נגיד לפני שנתיים מתי שהייתי במצב הכי רע שהייתי בו בכל החיים שלי, אני לא עשיתי לעצמי כלום בשביל אמא שלי) כרגע גם אני בתקופה לא משהו ואני מנסה להשאר מאותה סיבה (הקשר שלי עם אמא שלי ממש התחזק בזמן האחרון, וזה עוזר לי בטירוף) אבל האמת החיים די לא משהו בזמן האחרון, ממש קשה לי
ההורים שלי, כדורגל,אלוהים
לא יודעת
עדיין מנסה למצוא
עדיין מנסה למצוא
בשביל להמשיך לקרוא הארי פוטר בפעם השביעית
כדי לאכול, אכול ושתה כי מחר תמות!
בשביל העתיד שלי, באז שהייתי קטנה חשבתי על העתיד וזה שהוא חייב, פשוט חייב להיות מוצלח יותר מהילדות העלובה שלי...
כדי לאכול, אכול ושתה כי מחר תמות!
בשביל העתיד שלי, באז שהייתי קטנה חשבתי על העתיד וזה שהוא חייב, פשוט חייב להיות מוצלח יותר מהילדות העלובה שלי...
הכלבה שלי
למען הגשמת המטרות שהצבתי לעצמי .
אני חמודית:)
היא הסיבה שבשבילה אני חי 3>
היא הסיבה שבשבילה אני חי 3>
האמת? בלי סיבה מיוחדת. החיים שלי אינם בעלי משמעות מיוחדת כלשהי. הם כן נחשבים מוצלחים: נולדתי למשפחה יחסית אמידה שדואגת לי לכל צרכי. אני לא מנסה להשוויץ, אך יש לי שכל טוב - בענייני תכנות, מתמטיקה, פיזיקה ואנגלית - ולכן אין לי סיבה לדאוג שלא אסתדר בעתיד מבחינה כלכלית.
אני לא בוחר לקום בבוקר, זה פשוט קורה. אני לא אומר שלא הייתי בוחר בזה אם הייתי יכול, אני פשוט מציין זאת. אני נהנה מהחיים שלי גם אם אין בהם משמעות: אני לומד דברים שמעניינים אותי, אני נפגש עם חברי לעיתים קרובות ובאופן כללי בחיים שלי אין בעיות כלשהן.
אני לא בוחר לקום בבוקר, זה פשוט קורה. אני לא אומר שלא הייתי בוחר בזה אם הייתי יכול, אני פשוט מציין זאת. אני נהנה מהחיים שלי גם אם אין בהם משמעות: אני לומד דברים שמעניינים אותי, אני נפגש עם חברי לעיתים קרובות ובאופן כללי בחיים שלי אין בעיות כלשהן.
חברים, משפחה, הקב"ה שעוזר לי הרבה
העתיד שלי, מטרות , חלומות מה לא
העתיד שלי, מטרות , חלומות מה לא
אמונה בקב"ה ותחושת שליחות שצריכים אותי איפה שהוא..
עתיד
לא יודעת
פשוט כל יום שאני קמה אני אומרת לעצמי שאם אני אלך לעבודה אני אקבל כסף וזה מה שמזיז אותי.
למרות שלא באלי לעבוד.ובעצם לא באלי לעשות כלום. אני רוצה רק לנוח מול הים בבית לבד.וזהו.
פשוט כל יום שאני קמה אני אומרת לעצמי שאם אני אלך לעבודה אני אקבל כסף וזה מה שמזיז אותי.
למרות שלא באלי לעבוד.ובעצם לא באלי לעשות כלום. אני רוצה רק לנוח מול הים בבית לבד.וזהו.
באותו הנושא: