19 תשובות
גם בגלל הבדלים פיזים
גם מטעמי צניעות
לא קשור בכלל בגלל שזה כאילו לא צנוע שבנים יראו את הבנות מתאמנות וגם הבנות לא ירגישו בנוח עם זה
שואל השאלה:
אם זה פיזית אז למה לדוגמא אנשים שחורים מבחינה פיזית עובדתית מחקרית מדעית רצים יותר טוב סטטיסטית אז למה לא עושים להם מבחנים אחרים ויותר קשים בריצה? ואם זה צניעות מה ההבדל בין חדר כושר לשיעור ספורט בבית ספר?
אנונימי
יש דברים פיזיולוגים ששונים אצל בנים ואצל בנות. ושיעורי הספורט לא מחולקים לפי רמה אלה בגלל המין בגלל שבגיל הזה כבר מתחילים לעלות הרומנים לראש. שיעור ספורט זה לא מקום ציבורי זה בית ספר, וכן המסת שריר יותר גדולה אצל בנים
דווקא אצלנו לבנות ממש קשה כל הזמן מבחנים ודברים קשים לעשות אני לא בטוחה איך זה אצל הבנים
שואל השאלה:
חדר כושר פרטי שאומר שהוא מרשה רק לגברים להתאמן בוא זה בסדר? חוץ מזה הבתי ספר הם שירותים ציבוריים (לא בתי ספר פרטיים)
אנונימי
כנראה זה אצלכם בבית ספר אצלנו גם בנות בחדר כושר
שואל השאלה:
אצל הבנים שהייתי בכיתה ט עכשיו אני ב-י הייתי צריך לעשות 14 מתח 65 שכיבות שמיכה 100 כפיפות בטן בדקה וריצת 2000 של 6:30 דקות בשביל לקבל מאה. אני יודע מה הבנות היו צריכים לעשות וזה הרבה פחות
אנונימי
שואל השאלה:
ואם זה עניין של יכולת הייתה איתי ילדה בכיתה שרצה כפול ממני במרחק. למה היא הייתה צריכה לעשות מבחן יותר קל?
אנונימי
מסכימה איתך לגביי זה זה לא פייר כלפי אף אחד מהצדדים. אני חושבת שאם מהתחלה לא היה הבדל כל כך גדול בין המבחנים של בנות ושל בנים דברים היו נראים אחרת
אוקי זה כבר בעיה עם הבית ספר
שואל השאלה:
אצלי וכל מי שאני מכיר סיפר לי שזה שונה הבנים והבנות. אותו דבר לגבי הבגרות בספורט
אנונימי
^שואל השאלה
ההבדל מטעמי צניעות הוא שבחדר כושר זה מבחירה הקטע של בנים ובנות- מי שנח לו עם המין השני בספורט אז אחלה הוא הולך לחדכ אבל ובבצפר כשזה שיעו חובה לכולם יש אנשים שלא מרגישים בנח לרוץ בטייץ קצר ליד בנים
ובנוסף- גם אם האנשים מרגישים בנח ככה הבצפר לא רוצה שבנים יבהו בתחת של בנות בשיעורי ספורט.
אה ומה שאמרת על שחורים שמוכח שהם רצים מהר יותר אם בצפר כלשה יעז בכלל להעלות את העיון הזה יעשו מהומה ענקית שהם גזענית נורא
תדבר עם הבית ספר אם זה לא נראה לך פייר
שואל השאלה:
1. למה אתה חושב שעצם זה שאני גבר זה אומר שאני אסתכל על תחת של בנות במקום לעשות ספורט-בשיעור ספורט
2. אחרי שיעור הספורט הן עדיין עם טייץ. כל הזמן עם טייץ
3. נכון זה גזעני וזה מה שאני אומר. מה ההבדל בין בנים חזקים מבנות ושחורים רצים יותר טוב מלבנים
אנונימי
^ההבדל הוא זה שזה יעשה בלאגן ענקק
-חוצמזה לא אמרתי שאתה ספציפית מסתכל לבנות על התחת אמרתי שזה מה שהבצפר לא רוצה שיקרה
-יש הבדל בין סתם להיות עם טייץ לבין לרוץ ולקפוץ וחרא כאלה
לא אומרת שאני מסכימה עם המערכת אני פשוט מראה לך את הנקודת מבט שלהם
שואל השאלה:
אז אם תיאורטית יש לסבית. על פי נקודת המבט שלהם היא צריכה להיות עם הבנים? או לפי נקודת המבט שלהם הומו צריך להיות עם הבנות? ומה ביסקסואל עושה? ומי ביק סקסואל עושה (מישהו שנמשך לאופניים)
אנונימי
^אין לי מושג אבל אני מניחה שלא נכנסים למשיכה מיניית.
שמע גם אני בכלל בבצפר מופרד ודתי הפעם האחרונה שהייתי עם בנים בשיעור ספורט ביתה בכיתה ד(מכיתה ה הפרידו אותנו)
יש שיעורי ספורט לבנות?
רציני חשבתי שכשלנו יש שיעור ספורט יש להן שיעור בישול
אנונימי