9 תשובות
כדי שתעשה ספורט ולא תסתכל על תחת של בנות
כי זה לא צנוע כל כך לעשות ספורט ומתיחות וכל זה ליד הבנים ויש בנים (לא מכלילה) שמסתכלים..
כדי שלא יעמוד לבנים מהסקווטים
אנונימית
כי עושים תנועות בולטות וזה יכול להביא למצבים מביכים
כי זה צורות גופניות שונות ומבני גוף שונים מאמנים את זה אחרת
הגוף של הבנים והבנות בנוי שונה וגם היכולות הפיזיות שלהם
כולם אומרים שזה בגלל ה3י3י אבל לחלק מהבנות בשכבה שלי אין כלום אז לא יודעת
גם מבחינת אימונים שונים וגם שלא יגרור תשומת לב ויפריע לשיעור..
רוב הבנות לא מרגישות בנוח להתאמן עם בנים
אני לפחות מעדיפה רק עם בנות זה גם יותר כיף