18 תשובות
נלחץ בטעות
רצית לחייג לחברה והיא הייתה אחד מתחת לחברה
בטעות נלחץ
נלחץ בטעות
תאמרי "לא משנה, הסתדרתי"
חברה אחרת שלך התקשרה
שואל השאלה:
יא זה בחמות?
דניאללי פוראבר❤ הייתה כאן
יא זה בחמות?
דניאללי פוראבר❤ הייתה כאן
אנונימית
שרצית להתקשר למישהו ששמור אצלך באותו השם כמו שלה
התירוץ הכי טוב זה שנלחץ בטעות, את יכולה לומר שאחיין/אח שלך הקטן בטעות לחץ על הצג של הטלפון, או שהתבלבלת בין "אליה" (שם לדוגמה) אחד ל"אליה אחר.
חשבתי עלייך
בטעות
בטעות
אנונימי
טעית במספר
אחותי הקטנה שיחקה לי בטלפון
כע לי זה לא רק תירוץ
כע לי זה לא רק תירוץ
רציתי לשאול אותה משהו אבל שחכת
נלחץ מהכיס
נלחץ בטעות
באותו הנושא: