5 תשובות
שלא באלך לבוא לול
אני לא מרגישה טןב תמיד עובד
שאת הולכת לאיזה משהו משפחתי ממש חשוב שאת לא יכולה לפספס
שאת צריכה לעשות בדיקה או משהו
שואל השאלה:
וואלה פשוט רשמתי לא ואז מזל טוב הכי טוב
אנונימית