11 תשובות
יש סיכוי
גם אני הייתי שם,זה לא קורה אח שלנו
יש סיכוי
ממש גורל משמיים..עכשיו רק צריך למצוא אחת כזו
בדרך כלל זה הוא כותב לה
גם אם לא לא קרה כלום אח, החיים יפים, תחפש מישהי רק שאתה מוכן לחתונה וילדים אם אתה לא מעוניין בזה אל תשחק בלב של אחרות..
אני ארשום לך
^משתמש אנונימי..קצת בעיה
אני אחזור לשאלה
למה דווקא ב 3 בדצמבר?
חשבתי על זה גם
אנונימי