4 תשובות
אני רוצה שהם יחזרו אבל עצוב שבשביל זה צריך לשחרר מחבלים שרוב הסיכויים שירצחו לנו עוד אנשים אחרי זה , וגם יש לנו חיילים חטופים שכנראה ידרשו אלפי מחבלים בשביל לשחרר אותם
אנונימית
הרבה מתים, ואני חושב שתפרוץ מלחמת עולם שלישית וגרעינית שבה סוף העולם , אופטימי
לא את כולם אבל כן את רובם
לא את כולם עכשיו אבל כנראה בעתיד יחזירו את כולם
באותו הנושא: