4 תשובות
היום שיחררו שני חטופות אני מקווה לטוב
שואל השאלה:
כי הן עם אזרחות אמריקאית
כי הן עם אזרחות אמריקאית
אנונימית
שמעתי שגם יש להם משפחה שם ולא שיחררו אותם אז אבל יש משהו במה שאת אומרת
לדעתי כבר לא נשאר הרבה חטופים, שזה ממה עצוב. אבל אני יודעת שאם הצבא שלנו ירצה הוא יוכל, אבל הבעיה שיש לנו ממשלה של כוסיות
באותו הנושא: