11 תשובות
בן כמה אתה??
בחוגים
מכון
מקום עבודה
תנועות נוער
אינסטגרם
מסיבות
מכון
מקום עבודה
תנועות נוער
אינסטגרם
מסיבות
שואל השאלה:
17
17
אנונימי
עבודה חוגים ולקוות שהתמזל מזלך
אנונימית
שואל השאלה:
^^איך בדיוק אני ימצא חברים לחיים בקשר יום יומי במכון ובמקומות עבודה? ואיך אני ילך למסיבות בלי חברים זורמים כדי להכיר שם?
^^איך בדיוק אני ימצא חברים לחיים בקשר יום יומי במכון ובמקומות עבודה? ואיך אני ילך למסיבות בלי חברים זורמים כדי להכיר שם?
אנונימי
זה באמת עניין של מזל
אתה יכול רק לנסות
אתה יכול רק לנסות
אנונימית
^^ עד שלא תנסה לא תדע
מאוד נפוץ להכיר חברים במקומות כאלה ואני מדברת מניסיון, זה די רציונלי
חבל לשלול ישר
אם למשל תלך הרבה למכון או למסיבות סיכוי גבוה שתיווצר אינטראקציה בין אם זה במכוון או לא
מאוד נפוץ להכיר חברים במקומות כאלה ואני מדברת מניסיון, זה די רציונלי
חבל לשלול ישר
אם למשל תלך הרבה למכון או למסיבות סיכוי גבוה שתיווצר אינטראקציה בין אם זה במכוון או לא
שואל השאלה:
^אני שנה וחצי במכון וההכי הרבה אינטרקציה שהיה לי זה חברי מכון שאני רואה ומדבר איתם שם אבל לרוב הם יותר מבני גילי
^אני שנה וחצי במכון וההכי הרבה אינטרקציה שהיה לי זה חברי מכון שאני רואה ומדבר איתם שם אבל לרוב הם יותר מבני גילי
אנונימי
בסדר עדיין
אם הפער לא משמעותי אני לא רואה סיבה למה לא לקדם את זה
אם הפער לא משמעותי אני לא רואה סיבה למה לא לקדם את זה
אתה יכול להכיר חברים וירטואליים , חוגים, שכנים,מסיבות, לפעמים החבר הכי טוב שלך הוא אתה עצמך.
אתה עובד? מעניין אותך משהו מסויים? בגיל שלך הכרתי הרבה דרך פייסבוק ואני מרגישה סבתא אבל אתם לא שם נכון? אין כבר בני 17 בפייסבוק? אבל גם וירטואלית צריך להזהר מכל ההזויים אז תעשה סינון טוב חחח אני יוצאת ממש סבתא סליחה
נגיד אם מעניין אותך תחביב מסויים אז לראות איפה אפשר לעשות את זה עם עוד אנשים, נגיד אם אתה אוהב לרוץ לראות אם יש עוד אנשים שרצים, עוד אנשים שרוצים אנשים להתאמן איתם. להתנדב במשהו אפילו פעם בשבוע וכבר תכיר חבר שניים. זה נשמע מטומטם אבל אני יודעת שיש הרבה אנשים שמשחקים פוקימון גו ומחפשים אנשים שיצודו איתם פוקימונים למשל, באמת דברים קטנים.
נגיד אם מעניין אותך תחביב מסויים אז לראות איפה אפשר לעשות את זה עם עוד אנשים, נגיד אם אתה אוהב לרוץ לראות אם יש עוד אנשים שרצים, עוד אנשים שרוצים אנשים להתאמן איתם. להתנדב במשהו אפילו פעם בשבוע וכבר תכיר חבר שניים. זה נשמע מטומטם אבל אני יודעת שיש הרבה אנשים שמשחקים פוקימון גו ומחפשים אנשים שיצודו איתם פוקימונים למשל, באמת דברים קטנים.
באותו הנושא: