4 תשובות
אינסטגרם
מצטרפת
שואל השאלה:
מה זא?
פשוט לגשת סתם למישהו שאני לא מכירה ולהתחיל לפתח שיחה?

וגם מי אמר שלאנשים אחרים מתאים להיפגש ככה עם מישהו זר מהאינסגרם...

אני אצטרך פירוט רחב יותר מזה

ורק למי שיש נסיון בדברים האלה ומבין שזה קשה ושאלה דברים שלא באים בקלות
אנונימית
חוגים, לטייל יותר בחוץ, עבודה ( אם את בגיל), חברי ילדות ישנים ואולי פשוט זה יבוא מעצמו