7 תשובות
באיזה שעה את צריכה לקום?
אנונימית
שואל השאלה:
אני סיימתי בית ספר כבר
אני סיימתי בית ספר כבר
פשוט תראי סדרה משעממת ותעצמי עיניים, תעזבי את הפלאפון וזהו את תרדמי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא ממש עייפה
אני לא ממש עייפה
אז אל תישני עכשיו, תישני באיזור 6 ותקומי בצהריים
אנונימית
שואל השאלה:
איזה לקום בצהריים אני אף פעם לא קמה בצהריים
איזה לקום בצהריים אני אף פעם לא קמה בצהריים
תשחררי את הפלאפון זה הצעד הראשון אחרי זה פשוט תעצמי עיניים והעייפות תגיע
אנונימית