8 תשובות
תחשבי על דברים שמחים
תחייכי יותר
זה כיף
זה כיף
אולי לנסות לחייך יותר?
וואי האמת שזה גם אצלי, אני חושבת שחוץ מהזרקות אין ממש אופציות תמיד תהיי יפה איך שאת ותחייכי מדי פעם
שואל השאלה:
אני לא עצובה פשוט הפנים שלי נראות עצובות ואני כן מחייכת אבל כשיש סיבה לא סתם ככה
אני לא עצובה פשוט הפנים שלי נראות עצובות ואני כן מחייכת אבל כשיש סיבה לא סתם ככה
אנונימית
תראי מצב רוח טוב יותר
אולי זה יעזור
ואם אין דרך אז אין דרך
אולי זה יעזור
ואם אין דרך אז אין דרך
גם לי אני נראת עצבנית רוב היום אבל זה הפרצוף שלי ואין דרך לשנות אותו אפשר לחייך יותר זה גם יעזור
אמאמא גם לי היו אומרים שאני נראית עצובה/עצבנית בלי סיבה תנסי לחייך קצת יותר כזה
באותו הנושא: