8 תשובות
משהו שלהרבה עוזר זה לעשות איזה שינוי מגניב בשיער או בבגדים
לכי לקנות בגדים חדשים ויפים שיגרמו לך להרגיש יפה ותעשי איזו תספורת מגניבה וצבעונית
לכי לקנות בגדים חדשים ויפים שיגרמו לך להרגיש יפה ותעשי איזו תספורת מגניבה וצבעונית
זה לא נכון.
הרוב תלוי בביטחון העצמי, אני בטוחה שאם תרגישי יפה יראו אותך בתור מישהי יפה יותר. יש המון דרכים לעבוד על זה וללמוד לאהוב את עצמך❤
הרוב תלוי בביטחון העצמי, אני בטוחה שאם תרגישי יפה יראו אותך בתור מישהי יפה יותר. יש המון דרכים לעבוד על זה וללמוד לאהוב את עצמך❤
תקשיבי אני מבינה אותך ברמות, אני בטוחה שאת לא מכוערת כי אף אחת לא מכוערת, תשני את הסטיגמה הזאת שהדבקת לעצמך כי אני בטוחה שאת מדהימה כמו שאת, אם את לא אוהבת משהו בך זה בסדר, לא כולם מושלמים ולכולם יש פגמים אבל אין סיבה לחוסר ביטחון כזה. אין לך ממה להתבייש מעצמך תתגאי במי שאת, זה שאף בן לא מתעניין בך תאמיני לי שזה לא קשור והכל יבוא בסופו של דבר, חברים תמיד באים והולכים ותמיד תוכלי להכיר אני בטוחה שהמון ישמחו להכיר אותך, תאהבי את עצמך כי יש מה לאהוב אני בטוחה.
אני כל כך מתחברת לצה שאת רושמת.
אני מחשיבה את עצמי למכוערת והעובדה שאף בן לא מתעניין בי ממש לא עוזרת, הביטחון העצמי שלי בריצפה ולא משנה כמה פעמים אמרו לי שאני יפה/מהממת/חייבת לדגמן זה לא עוזר לי ואני עדיין מרגישה חרא עם עצמי ולא בטוחה בעצמי בשיט
אני מחשיבה את עצמי למכוערת והעובדה שאף בן לא מתעניין בי ממש לא עוזרת, הביטחון העצמי שלי בריצפה ולא משנה כמה פעמים אמרו לי שאני יפה/מהממת/חייבת לדגמן זה לא עוזר לי ואני עדיין מרגישה חרא עם עצמי ולא בטוחה בעצמי בשיט
תקשיבי. האנשים מסביבך לא אמורים להשפיע על הביטחון העצמי שלך. זה שבנים פחות מתעניינים בך זה בעיה שלהם לא שלך, הפסד שלהם. את צריכה לאהוב את עצמך לפני שאת אוהבת מישהו אחר. ואם את לא מרוצה מאיך שאת נראית את תמיד יכולה לנסות לשנות אבל הכי חשוב שזה יהיה בשבילך ושאת תרגישי יותר טוב ולא כדי לגרום לאחרים להסתכל עלייך או להשתנות בשבילם. את מושלמת כמו שאת והאחרים בתחת שלי.
בדיוק התיאור שלי שאני מסתכל על המצח העצום והמפלצתי שלי
אנונימי
כל אחת יפה בדרך שלה
אם מישהו אוהב אותך הוא יאהב אותך איך שאת
אם בא לך לדבר אני פה
אם מישהו אוהב אותך הוא יאהב אותך איך שאת
אם בא לך לדבר אני פה
הייתי בבעיה שלך וגם לי לא עזר כמה שאמרו לי שאני יפה אז החלטתי לשנות תמראה החיצוני שלי. התחלתי להתאמן, להתאפר, לעשות פן, לשנות לבגדים יותר מחמיאים ועכשיו אני נמצאת בנקודה שאני הרגה יותר אוהבת ושלמה עם עצמי.
מה שכן שהתהליך לוקח זמן אבל מה שנתן לי מוטיבציה זה שעוד כמה זמן אני אראה אחרת ויותר יפה.
מה שכן שהתהליך לוקח זמן אבל מה שנתן לי מוטיבציה זה שעוד כמה זמן אני אראה אחרת ויותר יפה.
באותו הנושא: