6 תשובות
כי אנחנו שווים יותר מהם ואפילו הם יודעים את זה!
ישראל הסכימו להסכם שבו על כל חטוף ישראלי משחררים 3 אסירים פלסטינים.
שואל השאלה:
אבל למה הם הסכימו?
אבל למה הם הסכימו?
אנונימית
כי אי אפשר לסרב לעסקה שתחזיר לנו ילדים הביתה אין מה לעשות ^
את לא רוצה שהחטופים ישוחררו?
בכל מקרה הסכימו לשחרר רק לנערים מתחת לגיל 18 ונשים בתנאי שהם לא רוצחים.
עדיין יותר טוב מעסקת שליט.
בכל מקרה הסכימו לשחרר רק לנערים מתחת לגיל 18 ונשים בתנאי שהם לא רוצחים.
עדיין יותר טוב מעסקת שליט.
כי לנו אכפת מהתושבים שלנו והם חיות אדם שאכפת להם רק ממוות של כמה שיותר יהודים
באותו הנושא: