10 תשובות
כי כשיש ערב רב בשלטון.. אין הגיון..
כי הם מפגרים ומשוחדים ..
ככה זה כשהשופטים הם משוחדים, נוטים לצד השמאלי במפה הפוליטית ובוחרים אחד את השני...
וזה בדיוק למה צריך רפורמת משפט חדשה.
וזה בדיוק למה צריך רפורמת משפט חדשה.
אני גם לא מבינה
המקסימום זה עבודות שירות
המקסימום זה עבודות שירות
זה פשוט לא נכון
שואל השאלה:
זה כן אולי לא כל אבל יש הרבהה מקרים כאלו
זה כן אולי לא כל אבל יש הרבהה מקרים כאלו
אנונימית
אין הגיון הם שולטים בהכל ולנו אין מילה
הם אהבלים על כול הראש מה אני אגיד לך
כי זאת מדינה של סתומים חסרי עמוד שידרה שרואים רק כסף
אשמח אם תשתפי מקרה מסויים שהכעיס אותך ואני מבטיח להשקיע מהזמן שלי ולבדוק מה קרה שם מהבחינה המשפטית
באותו הנושא: