5 תשובות
זה לא עובד ככה
אני חושבת שזה בגלל שלנשים יש סיכוי גבוה שיאנסו אותן וחס וחלילה יכנסו להריון
אנונימית
קודם כל צריך להחזיר ילדים
וחמאס בחרו מי חוזר עכשיו, לא ישראל
וחמאס בחרו מי חוזר עכשיו, לא ישראל
למה הגברים נלחמים? כי הם חזקים. למה ילדים , נשים וקשישים לא נלחמים? (זאת לא הכללה ברור שיש לוחמות מלכותת) כי הם הרבה פחות וחזקים וכביכול חסרי ישע. אז עם תשאיר את הילדים , הנשים והקשישים כנראה הם יחלו או אפילו לא ישרדו . הגברים חזקים ואנחנו מקווים שיצליחו לשמור על עצמם!
נראלי כי נשים אפשר לאנוס ובגברים הם לא יגעו ונשים פחות חזקות מבחינה פיזית
באותו הנושא: