התחברות
הרשמה
אם במלחמה הזאת היינו נלחמים בנאצים שוב, אתם חושבים שהיו מספר הרוגים כמו עכשיו?
אגב, מעניין מה גולדה מאיר הייתה אומרת אם היא הייתה עוד חייה...
11 באוקטובר 2023, 10:45
מלחמה
3 תשובות
מאיפה לנו
ה
הגיק של מארוול
אני לא נביא אחי
Darku
לא היינו נותנים להם להתקיים.
Minsnri
באותו הנושא:
אם היינו נלחמים מול רוסיה, מי היה מנצח?
אני מפחד להתנהג בצורה מביכה בגלל שיש ליocd איך אני נלחם במחשבה הזאת?
רק אני חושב שאחרי מלחמת עולם שלישית נלחם ב"מקלות" ודברים כאלה?
יש פה עוד מישהו שסבא רבא שלו נלחם במלחמת העולם ה2
פתאום בפרידה הזאת הוא לא נלחם ובוכה מספיק כמו פעם קודמת שהיה כמו סמרטוט ,למה?
סטאלין נלחם נגד היטלר יפן ואיטליה במלחמת העולם השנייה?
אם אהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים
מי נלחם נגד מי במלחמת העולם השנייה?
רגע אם רוסיה וארצות הברית יתארבו במלחמה הזאת אז זה היה מלחמת עולם שלישית
איזה תפקידים יש בצהל שבהם נלחמים כאשר יש מלחמה או מבצע כלשהו
מה השם של המלחמה במלחמה הזאת