6 תשובות
כן תמיד כשאני מורידה את האיפור אני נהיית עצובה כי פתאום אני רואה את כל החצקונים ואז זה ממש מוריד לי, קשה לי לדמיין את עצמי בלי איפור זה כמו התמכרות
אני לא שמה איפור אז לא יודעת
כן
לא
גם אמי ככה זה נראה לי הרבה בנות ככה
באותו הנושא: