6 תשובות
כן תמיד
תלוי פשוט איך נראתי באותו יום
שואל השאלה:
את מתאפרת ביומיום?
אנונימית
לא
זה אותו דבר בשבילי
מתאפרת ביומיום אפילו כשאני נמצאת בבית ולא יוצאת (לא לכל היום האיפור אבל סתם ככה לכמה שעות) וכן אני מכורה לאיפור לא אכפת לי זה עושה לי טוב אפילו סתם התהליך עצמו והתוצאה גם כמובן.
וכן אם יצלמו אותי בלי איפור אני תמיד אצא רע לצערי אבל אם אני מסתכלת במראה אני יכולה לאהוב את מה שאני רואה (בלי איפור). נושא כאוב קצת האמת אבל בסהכ בסדר
אנונימית