10 תשובות
אם לא השתמשת בקמח תופח או שמרים אז אין לזה איך, אין שם שום דבר שיגרום לתפיחה
אנונימית
שואל השאלה:
אוף מה אני עושה
אוף מה אני עושה
מקווה לטוב(:
אנונימית
זה לא יתפח מניסיון
זה לא יתפח אם אין מה שיתפיח את זה
אין כל כך מה לעשות לצערנו תקווי לפחות שהטעם יצא טוב
אין כל כך מה לעשות לצערנו תקווי לפחות שהטעם יצא טוב
ואגב אם זאת עוגת שמרים לא אמור להיות שם שמרים?
שואל השאלה:
כן יש שם שמרים
כן יש שם שמרים
הממ אף פעם לא הכנתי עוגת שמרים אבל אם יש שם שמרים אז כנראה שזה כן יתפח קצת כי זה גם חומר מתפיח אולי פשוט לא הרבה
תעדכני איך הלך
אנונימית
שמרים זה מספיק אני אף פעם לא שמה גם שמרים וגם אבקת אפייה
באותו הנושא: