3 תשובות
תשמעי אני מכינה עוגות שמרים קבוע ובחיים לא שמתי אבקת אפייה. מה שגורם לבצק לתפוח זה השמרים
היא לא תתנפח לך וזה לא יצא אוורירי יותר כמו חנק כזה
אממ זה דיי מבאס. העוגה לא ממש תתפח ותהיה אוורירית אבל נראלי עדיין יהיה טעים
באותו הנושא: