6 תשובות
זה ממש שתי שניות מרגישים וזהו שימי אוזניות שמעי שירים שקצת יוציא אותך מזה
שואל השאלה:
זה לא עקירה יש לי רווח בשיניים אז צריך להוציא תחתיכת בשר באמצע ואז גשר שהשיניים יתחברו
זה לא עקירה יש לי רווח בשיניים אז צריך להוציא תחתיכת בשר באמצע ואז גשר שהשיניים יתחברו
אנונימית
תחשבי שאם לא תעשי את זה, אח"כ זה יכאב יותר ממה שהמחט תכאיב לך
עדיף לך להיפטר מזה עכשיו לפני שזה יכאב יותר
עדיף לך להיפטר מזה עכשיו לפני שזה יכאב יותר
אם זה עקירת שן בינה מבינה אותך
זה לא ככ נעים
יש זריקה אפילו שכואבת כי אני לא אשקר לך
אבל זה כמה שניות ואז את לא מרגישה את זה יותר
זה לא ככ נעים
יש זריקה אפילו שכואבת כי אני לא אשקר לך
אבל זה כמה שניות ואז את לא מרגישה את זה יותר
אני גם עשיתי עקירה ואחריה היו לי תפרים וכאבים ממש, אבל בטיפול עצמו זה לא כאב לי בכלל.
אין ברירה, בסופו של דבר זה הבריאות של השיניים, לא משחקין בזה
להתגבר, זה עובר תוך רגע אני מבטיחה
להתגבר, זה עובר תוך רגע אני מבטיחה
באותו הנושא: