3 תשובות
כן מבינן אותך לגמרי... ככה זה הבן שלי..
כי אמא שלך מבזבזת עלייך כסף בגלל שאת מתנהגת כמו תינוקת אם את מעל גיל 12 ההתנהגות הזאת פשוט לא מתחשבת, תתמודדי.
אנונימי
יודעת שזה באיחור. אני תמיד בסיטואציה הזו ולדעתי אמא שלך הייתה צריכה לחזק אותך. לסביבה שלך יש תפקיד מאוד חשוב בהתמודדות שלך. אני מצטערת שהיית צריכה לסבול את זה. להבא באופן כללי, שתדעי שיש ארגון בשם "ווימן פרנדלי" שעובד עם כל קופת חולים (זה לא שייך לביטוח אבל זה בתשלום סמלי), והן מציעות הדרכה לפני פגישה עם רופאי שיניים, והן יכולות לכתוב בדיוק לרופאה שלך מה ההעדפות שלך ומה את מרגישה. בהצלחה!
קישורים מצורפים:
אנונימית
באותו הנושא: