8 תשובות
לא..ממש לא שווה בגלל זה ..הסתברות זה לא נושא גדול במיוחד וחבל
שואל השאלה:
אוףף אני לא מבינה בזה כלום ויש לי שבוע הבא בוחן על זה ואני פשוט לא מצליחה
אנונימית
אבל למה שלא תעשי לפי הכללים..פשוט תציבי בנוסחא
שואל השאלה:
הנוסחה עצמה אני מצליחה אבל אני לא מבינה מה עושים אחרי שאני פותרת את הנוסחה לפעמים צריך להכפיל לחלק לחבר ואין לי שמץ מתי משתמשים במה
אנונימית
ברעיון זה נוסחא שעושים במחשבון לא? כאילו לפי השאלה את מציבה..
שואל השאלה:
כןכן אבל נגיד הייתה לי שאלה עכשיו שצריך בשבילה לפתור 2 נוסחאות ברנולי בשביל להגיע לתשובה ואז לחבר ביניהן, לא היה לי מושג שצריך לחבר בניהן עד שראיתי בטיקטק והייתה שאלה אחרת שהיה צריך לחלק בסוף ואני מסתבכת
אנונימית
ממש לא לרדת רק בגלל זה
בבגרות זאת שאלת בחירה