9 תשובות
שואל השאלה:
למה לא רושמים יפן?
למה לא רושמים יפן?
אנונימית
בודפשט
^
מהאפשרויות שרשמת,
יפן יותר מעניינת
מהאפשרויות שרשמת,
יפן יותר מעניינת
לא, הייתי מעדיף קנדה^
קנדה
איטליה
הולנד
שוויץ
הולנד
שוויץ
זה עניין של טעם תרבותי גם, מה את רוצה שתהיה סוג החופשה שלכן?
אם משפחתית הייתי בוחר קנדה
אם אירופאית והיסטוריה הייתי בוחר הונגריה
אם עניין של לגלות תרבות שונה מאוד אז הייתי בוחר יפן...
וגם מן הסתם שזה עניין של מחירים קודם כל.
אם הייתי את הייתי פוסל את יפן (סתם טעם אישי שלי)
אם משפחתית הייתי בוחר קנדה
אם אירופאית והיסטוריה הייתי בוחר הונגריה
אם עניין של לגלות תרבות שונה מאוד אז הייתי בוחר יפן...
וגם מן הסתם שזה עניין של מחירים קודם כל.
אם הייתי את הייתי פוסל את יפן (סתם טעם אישי שלי)
טוב נו יפן
קנדה מסוכן עכשיו מנסיון
באותו הנושא: