התחברות הרשמה

לטוס בחנוכה זה סבבה?

מה אתם אומרים זה זמן טוב?
26 בספטמבר 2021, 13:50
חו"לטיסהחנוכה    
8 תשובות
מבטיחה נדיר
*
*your babe*
כן
ש
שירel
בכל זמן זה טוב לטוס
במיוחד בחופש
ק
קוביית קרח
כן
-
כן למה לא?
ח
חתיך_מאוד69
לגמרי
H
H___A
זה זמן די טוב
א
אוונגד סבנפולד
בטח
א
אשתו של פלנקטון
באותו הנושא:
בת 17, זה סבבה לטוס עם 3 בנים לאילת ל3 ימים ?
זה סבבה שאני חוגגת גם חנוכה וגם כריסמס ?
הבן שלכם בן 17 רוצה לטוס עם 2 חברים לקפריסין בחנוכה... הייתם מאשרים???
יותר שוה לטוס ללונדון בקיץ או בחנוכה??מזג אוויר מידי קפוא בחנוכה?או שזה כיף
מאיזה גיל זה סבבה לטוס לחול לבד עם חברים?
לאן לטוס עם חבר שלי בחנוכה? בודפשט/פורטוגל/פראג/ברלין/מונטנגרו?
זה סבבה לטוס לרומניה לשבוע?
רעיונות למדינות לטוס אליהם באירופה בחנוכה (קריסמס)
לטוס עם חבר אחד זה סבבה?
מקומות לטוס אליהם בחנוכה?
לאיזה מקומות יפים כדאי לי לטוס בחנוכה?