9 תשובות
cerave יאחטי
שואל השאלה:
התחליב לחות כאילו??
כע
אבל באמת שהוא נדיר שנייה אני אשלח קישור
הוא טוב אבל שימי לב שהוא לעור יבש עד יבש מאוד ויש בו רכיב שעלול לסתום נקבוביות אבל איך שבדקו את זה זה לא אמין ככ, לגארניאר כל הקרמים שלהם מכילים אלכוהול דנאט שזה ממש לא טוב אז אל, ממליצה על קליניק מויסטר סרג בעיקר לעור שומני ומעורב אבל הוא יקר ואם לא אכפת לך מסופר פארם אז את הגל לחות של ביומה
אני עם עור מעורב אבל הוא מושלם לי....
אגב פירוט מטורף את מדהימה
שואל השאלה:
^ איזה אחד
של גרנייר
סרווה הכחול כהה
לא התכלת
הכחול