6 תשובות
של לוריאל מעולה
young ממש סבבה וגם הקרם לחות של אקניל מעולה
גרנייה, סקארה, לוריאל
אני משתמשת בשל young הוא אחלה
סרווה או אקווה
ואי ואי
אני משתמשת שבועיים בקושי בקרם פנים cerave הכחול
העור שלי חלק ,חצקונים נעלמו והעור מרגיש נעים ולא יבש ואני רק שוטפת את הפנים עם סבון ידיים כזה של הוואי בצבע כחול
בכל מקרה ממליצה ממש