6 תשובות
לא
כל הכבוד
עשית קידוש השם עצום!
עשית קידוש השם. אולי המצווה הכי גדולה בתורה
אנונימי
כן קצת
הכל טוב
כל הכבוד צדיקה! (:
לא.
אשרייך
באותו הנושא: