7 תשובות
לא זה לא ניצול.. אבל תגידי לה שקודם היא תעזור לך ואז את תשלחי לה כי את עבדת על זה קשה ואם היא לא תרצה לעזור לך אז את תדעי שזה ניצול.. ומקסימום תבקשי עזרה מחברה אחרת
כן אל תתני לה
אנונימית
אם את בטוחה שהיא הייתה עושה את אותו הדבר בשבילך תשלחי לה, אם לא אז לא.
כן זה ניצול
אל תצלמי לה את השקעת על זה זמן וזה לא בא לך בקלות והיא תבוא תעתיק ותקבל את הציון שלך
אם היא הייתה חברה אמיתית היא לא הייתה עושה תנאים והייתה עוזרת ישר אם את יכולה לשאול מישהו אחר עדיף
מה לעזאזל כן בטח שזה ניצול
אם היית מבקשת ממנה תשובות למשימה אז לא , זה היה שווה , את תביאי לה תשובות והיא תביא לך.
אבל כולה ביקשת עזרה , הסבר, שהיא תכוון אותך
לא?
פחח מצחיקה חברה שלך