8 תשובות
גם אניי!!
אני פה תמיד אפשר לדבר איתי, גם אני מרגישה ככה אני מבינה
אני פה בשבילך תמיד תמיד תמיד❤
תמיד כאן אם באלך לדבר
גם אני ככה):
אם את רוצה לפרוק בפרטי את מוזמנת בכיף3>>
אני כאן תמיד לכל מה שתצתרכי מוזמנת לדבר איתי בפרטי ואף על פי שאני צעירה יש לי יותר ידעה וניסיון יותר מהשאר נערה רגילה
את לא היחידה
היי יקרה,
את לא לבד.
כולנו עדים לימים כה קשים מבחינה רגשית.
מן תחושה של עם חפוי ראש, שעדיין לא מעכל את מה שקורה.
ענן של אבל נמצא מעלינו.
מצד אחד כולם מרגישים את אותה מועקה, מצד שני כל אחד 'אוכל' אותה בדרך שונה.
במצבים לא נורמלים, כל תגובה לא נורמלית היא נורמלית.
על כן.. מה שעובר אלייך הוא בסדר, במסגרת המצב.
עכשיו זה הזמן הקשוח שצריך להישאר 'צפים.
ממליץ לחיות באמונה שהשמש עוד תחזור לזרוח.
מחזר אותך ויותר מאשמח להזמינך לצ'אט עם המתנדבים שלנו.