7 תשובות
בטוח שיש
כן
שואל השאלה:
באיזור כפר סבא ראש העין כזה
באיזור כפר סבא ראש העין כזה
אנונימית
יש נראה לי במזור
יש בפתח תקווה
או בטירת יהודה אני יודעת על חווה שם
או בטירת יהודה אני יודעת על חווה שם
כל שיעורי הרכיבה יתחילו בהליכה
אין שום מקום שתעלי על הסוס וישר תתחילי לדהור
משתי סיבות פשוטות מאוד,
1. את צריכה לפתח את הישיבה והשיווי משקל שדרושים כדי לעשות קאנטר
זה לא נטו לשבת והסוס רץ
אם נטו תשבי, יכאב לך, יכאב לסוס, ומאוד יכול להיות שאת תפלי
2. הסוס צריך חימום לפני ריצה פסיכית
כמו שלא בריא לך להאיץ מאפס למאה, גם לסוס זה לא בריא
זה תמיד יתחיל בהליכה איזה שני סיבובים
2-3 סיבובי טרוט, ואז גורמים בקצת קאנטר ובהליכה קירור
וכל מרכז רכיבה מלמד קאנטר
את פשוט צריכה ללכת ללמוד ולהינות
נ.ב
אם את מוצאת חווה שמעלה אותך על סוס בלי ללמד אותך ישיבה נכונה בקאנטר ושיווי משקל
זה התעללות בסוס, ומסוכן בטירוף
אל תלכי כי זה נשמע "כיף"
סוסים זה כיף והכל
אבל זה מסוכן בטירוף ואת ממש יכולה לפגוש בעצמך אם לא תלמדי מה עושים קודם כל
אין שום מקום שתעלי על הסוס וישר תתחילי לדהור
משתי סיבות פשוטות מאוד,
1. את צריכה לפתח את הישיבה והשיווי משקל שדרושים כדי לעשות קאנטר
זה לא נטו לשבת והסוס רץ
אם נטו תשבי, יכאב לך, יכאב לסוס, ומאוד יכול להיות שאת תפלי
2. הסוס צריך חימום לפני ריצה פסיכית
כמו שלא בריא לך להאיץ מאפס למאה, גם לסוס זה לא בריא
זה תמיד יתחיל בהליכה איזה שני סיבובים
2-3 סיבובי טרוט, ואז גורמים בקצת קאנטר ובהליכה קירור
וכל מרכז רכיבה מלמד קאנטר
את פשוט צריכה ללכת ללמוד ולהינות
נ.ב
אם את מוצאת חווה שמעלה אותך על סוס בלי ללמד אותך ישיבה נכונה בקאנטר ושיווי משקל
זה התעללות בסוס, ומסוכן בטירוף
אל תלכי כי זה נשמע "כיף"
סוסים זה כיף והכל
אבל זה מסוכן בטירוף ואת ממש יכולה לפגוש בעצמך אם לא תלמדי מה עושים קודם כל
באותו הנושא: