9 תשובות
יש שם הכי הרבה הפגנות
והסוסים כדי לגרום לפחד לפיזור ההפגנות
בעקרון זה התחיל מתל אביב בעיקר בגלל ההפגנות
אני אישית עדיין רואה את זה רק בתל אביב אבל כנראה בגלל זה
למי אכפת תראי איזה חתיכים הם
כי זה קשה יותר בגלל הרכבת. להתנייד עם ניידת
זה יוצר הרתעה
וגם הם מגיעים יותר מהר לאירועים חס ושלום
תאמת שלמדתי על זה
שואל השאלה:
אבל זה לא בזמן הפגנה הם סתם הולכים להם שם בכיף ולא מנסים להרתיע אף אחד
אנונימית
שואל השאלה:
זה בירושלים אגב
אנונימית
זה בזמן רגוע,אם קורה אירוע הם מיד דוהרים לשם וגם עצם הנוכחות שלהם מרתיעה
מוזר, משתמשים בהם רק לפיזור הפגנות בדרך כלל