3 תשובות
זאת שאלת תמימה זה חמוד.. זה עניין של אידאל ותרבות ששמה רזון לפני בריאות בשביל אסתטיקה
שואל השאלה:
אני מסכים, אנונימית.
זה פשוט עצוב אבל, כי מלא תמונות ברשתות החברתיות עברו פוטשופ, ואם לא, אז צולמו מזווית מחמיאה ובני נוער מסתכלים על זה וזה עלול לגרום להם לשנוא את הגוף שלהם בגלל גוף שלא קיים באמת.
עצוב...
אני מסכים, אנונימית.
זה פשוט עצוב אבל, כי מלא תמונות ברשתות החברתיות עברו פוטשופ, ואם לא, אז צולמו מזווית מחמיאה ובני נוער מסתכלים על זה וזה עלול לגרום להם לשנוא את הגוף שלהם בגלל גוף שלא קיים באמת.
עצוב...
כי אנשים כמו אדריאנה לימה קיימים
באותו הנושא: