4 תשובות
לקבל קצת פורפורציות
96 זה כמו 100
פשוט להסתפק במה שיש, אני מבין את הביאוס. אבל לפחות תודה על זה שקיבלת יותר מ-90 שזה ציון מצוין
שואל השאלה:
מה פיקמי?
בשביל מי יש לי להיות פיקמי?
אני לא מכיר כאן אף אחד ואני אנונימי
אנונימי
שציונים זה לא הכל בחיים