4 תשובות
לקבל קצת פורפורציות
96 זה כמו 100
96 זה כמו 100
פשוט להסתפק במה שיש, אני מבין את הביאוס. אבל לפחות תודה על זה שקיבלת יותר מ-90 שזה ציון מצוין
שואל השאלה:
מה פיקמי?
בשביל מי יש לי להיות פיקמי?
אני לא מכיר כאן אף אחד ואני אנונימי
מה פיקמי?
בשביל מי יש לי להיות פיקמי?
אני לא מכיר כאן אף אחד ואני אנונימי
אנונימי
שציונים זה לא הכל בחיים
באותו הנושא: