54 תשובות
שותף ל1v1 שחמט כמובן.
די תשמע יש לך אובססיה אלי
זה ממש מצחיק אותי
כתבתי לך אתמול בשאלה שלי אבל לא יודעת אם ראית:
תתן לי 3 דוגמאות לפעמים בהם הייתי "פיקמי", אני מחכה❤
המושג הזה יצא מהקשרו וזה עצוב אבל משעשע שאתה מכניס את המושג הזה סתם כשאתה לא מחבב ילדה בסטיפס שאתה לא מכיר.
אם את בחטיבת ביניים אני אומרת לך
זה לא משנה מה הם מחפשים, אל תהיי בזוגיות בחטיבה זה מביך
כי הם חושבים שזה מגניב
נשבעת בא לי לתת סטירה לכל זוג או כאלו שהיו זוג בשכבה שלי יא מושפעים זה כזה מביך ומוזר באמת
רק רוצים לכתוב בביו "in a relationship"
רובם יהיו דוחים רצח וירצו רק תחת וכזה אבל באמת שיש גם בגיל הזה בנים חמודים לא כולם חארות למה לפסול ישר יש כאלה שיאהבו את האופי שלך ואת החיוך שלך:)
התכוונתי לדניאללי פוראבר
^^^ מה יש לך ימוזר
אנונימי
^^^^העובדה שאתה מאנונימי
די תשמע שאתה קורע אותי קשה לי עם אנשים כמוך
מוזמן לכתוב לי עם כל האומץ שלך וללא האנונימי שלך הודעה בפרטי ולהציג בפני את כל ההוכחות המדהימות שלך!!
מה האנונימי רוצה? שמע ממה שקראתי פה לא נראלי שאתה יודע מה זה פיקמי
חח מאיפה לי
אנונימית
בחטיבה אין כלום הם עסוקים במחשב בעיקר או כדורגל או כל שטות אחרת, הם מתחילים לקבל טיפת אינטליגנציה ריגשית בערך בגיל 18 וגם זה יש כאלה שלא
כלום, הם עסוקים בתחת של עצמם וגם אם כן אז הם מלאים הורמונים ולרוב מסתכלים על הגוף, לגבי הגוף זה טעם של כל אחד זה משתנה
אנונימי כמובן שיש בודדים אבל הרוב ככה
הם לא מחפשים ולרוב כולם מושפעים שרוצים בלונדינית עם עיניים כחולות וצ'צ' ענק ותחת עצום כי הם מושפעים מפוצצים ההורמונים
מחפשים סיפוק מיני וזו האמת הכואבת
לא אכפת להם מבנות שקטנות מהם עד כדי כך תהיו בטוחים
אני חיפשתי אהבה ואושר
הייתי מאוהב קשות אז, למה לא
מכירה ילד בן 13 שכב עם מישהי בכיתה ו' וכולם מושפעים בגלל זה
^^^^
וואט דה....מה??
גוף וזהו
אנונימי
לא יודעת אבל נראלי שסיפוק מיני
אנונימי
תחת
אישיות
כאילו בקטע ז-ט הייתי אומר פנים או גוף, יותר פנים יפות.
אבל מכיתה י' כזה אישיות, 100% אישיות, יעני לא מכוערת וחמודה אבל את מבינה תכוונה
בילביל גדול מאוד
(יותר גדול משלנו)
וואוו לא ציפיתי לכאלה תגובות מאכזבות
כמובן שלא כולם אבל עדיין איכ מה הכל זה מין בשבילכם? שוב פעם לא לכולם אבל לאלה שכן יש גם לב מאחורי בן אדם לא רק ציצי ותחת
אנונימית
wtf
אנונימי
אנלא יכול עם כל הקנאים בתגובות
לא אשקר אני עשיתי את זה גם בשביל הפוזה אבל עדיין מה הקטע לקנא
עיניים יפות ואישיות טובה
אין הרבה כאלה אתה מיוחד תשמור על עצמך שלא תתקלקל
אנונימית
אז כל מה שאתם רוצים זה מין ממני אה
זה כואב
אנונימית
טו בי הונסט
מראה בעיקר, אבל גם קצת אופי
רוב הבנים שאני מכירה היה להם קראש על בנות "that girl" אסתטיות יפות ושקטות יחסית
אכלתם את הראש שאלו את השאלה לפני שעה
אנונימי
?
אנונימי
לא הרבה מעבר לגוף
רק מין.
עד גיל 18 לא מקבלים מוח
אנונימי
בנים מתחת לגיל 18 הם חרמנים וזהו
אנונימי
שתהיה קטנה מהם לפחות בעשור או שניים
איזה כיף
אנונימי
שלחת הודעה לאנונימי? אני בתסביכים
מה את חושבת?
אנונימי
תגידו למה זה הפך לנושא אחר????
אנונימי
אני בן 15 כיתה י ומה שאומרים זה לא נכון בנים אוהבים בנות נורמליות לא חראות סליחה על המילה ולא כל הבנים חרמנים ממש יש כאלה שלא אותו הדבר בנות. שמחתי לעזור
סטיפס הורס לי את החיים
אנונימי
זה מתחיל להיות ממכר
אנונימי
אל תכלילו בבקשה, אני בחטיבה חשבתי שאני הולך למצוא מישהי כאילו זה מינימום סרט דיסני, אבל אני גם חשבתי על אית אני הולך להתנהג יפה, גם בכללי עניין אותי גם אופי, בגלל זה התאהבתי באיזה שתי ידידות בחטיבה
אני בחטיבה ומרגיש שיש להם טעם ממש ספציפי בבנות זה אחד המתסכלים
אנונימית
נראה לי התכוונה בפרטי אחשלי
מאיפה לי מה אני יודע מה אני מחפש בבנות
שותף/שותפת לשש בש
שניכם סוטים.
שותפה למיקמק !
אין על לשחק ביחד עם קטינות
^לא את יאנונימית