6 תשובות
ברוס ביפור הוס
שואל השאלה:
כן אבל למה אפשר הסבר כי הוא באמת מאוהב במישהי והוא ממש אוהב אותה אבל למה חברים שלו לפניה
אנונימית
שואל השאלה:
למה בנים מעדיפים את הבויז ולא מישהי שהם מאוהבים בה? אפשר הסבר.
אנונימית
אני מעדיף את הבויז(יש סיבה שאני מאנונימי)
אנונימי
לפי הכרות אישית ומי שאני הכרתי חברים
כי הם לא מאוהבים באף אחת בחטיבה.