10 תשובות
הלכתי לראות עם חברים והסרט ממש גרוע. לא שווה את המחיר לכרטיס
שואל השאלה:
אה הבנתי
אנונימי
שואל השאלה:
איזה סרט כן מומלץ?
אנונימי
שואל השאלה:
כזה שעכשיו בקולנוע
אנונימי
מבאס רצח בתור מישהי שחיכתה לזה מ2019 ושיחקתי בכל המשחקים אבל אם אתה לא יודע כלום על המשחק ועל הלור תלך אולי תהנה
צמא דם זה סרט מעולה אם אתה מעל גיל 16
שואל השאלה:
אני היום בן 16^
אנונימי
שואל השאלה:
אני אבדוק את הסרט הזה
אנונימי
אני לא הייתי מבזבזת על זה כסף ורואה כמו שראיתי בבית. זה באמת לא שווה כרטיס
אם אתה ממש מעריץ של המשחקים וממש בתוך הקטע של הפאנדום עם תאוריות ופורומים ברשת אז סביר להניח שתהנה מהסרט
אם לא אז... לא נראלי