5 תשובות
שואל השאלה:
בואנה למה חצי סרט הוא בדיכאון
נראלי
אנונימי
כן זה זה
הרסו את אדריאן של הסרט!!
הוא כזה דכאוני עם אוזניות ולא מתקשר
אדריאן של הסדרה כזה מתוק ומלא שמחת חיים, הפוך מאדריאן של הסרט
שואל השאלה:
נכון
ראיתי קטעים מהסרט ואני כזה "מי אתה ומה עשית עם אדריאן שלי?"
הוא כזה חייכן ומתוק עם שמחת חיים מה עשו לו זה רצח!!!!
נכון!!
אדריאן המסכן
בסדרה משאירים אותו בחושך
בסרט הורסים לו את האופי
מה הילד האומלל הזה עשה רע??