3 תשובות
ללכת לטיפול זה יכול לעזור מאוד. את לא אדם רע, את אולי סובלת מחשיבה מסויימת או גישות שגורמות לך לחוסר ביטחון ומטפל/ת יכולים לעזור לך
תנסי למצוא נושאים משותפים או לפעמים ליצור קשר עין ולחייך שלא יחשבו שאת סנובית או משהו תהיי נחמדה את לא חייבת ליצור שיחה פשוט תהיי נחמדה תחייכי וכאלה מקווה שעזרתי
שואל השאלה:
ולא, אני לא יכולה "פשוט לדבר עם אנשים". אני לא מסוגלת.
ולא, אני לא יכולה "פשוט לדבר עם אנשים". אני לא מסוגלת.
אנונימית
באותו הנושא: