20 תשובות
לא
נופ
לא חחח מה מביך בזה
לא
סטיפס זה אתר מקסים
מאוד
תלוי איך מסתכלים על זה
אחלה של אתר מעניין פה למה מביך
מביך רצח.
שואל השאלה:
לא יודעת, כאילו נגיד אם אנשים קרובים אליכם היו יודעים שאתם בסטיפס, לא תהיו נבוכים?
לא!
בכלל לא!
אני לא אומר לחברים שאני פה קצת מביך
לא. מה הבעיה בלשאול שאלות ולענות לאחרים?
כשאתה מנסה להסביר את זה זה כן,
אבל בכללי זה לא.
כי כשאתה מסביר זה "אתר שאנשים שואלים שאלות ועונים להם"
לא זה מחשגז את השועלים