התחברות הרשמה

הקדמתי לחברה בעשר דק ולא נעים לי להכנס

19 בנובמבר 2023, 18:53
מה לעשות    
תשובה אחת
תתקשרי ותשאלי אם זה בסדר...מה הבעיה?
י
ישיבע בוחער
באותו הנושא:
הקדמתי בעשר דקות למורה פרטי להכנס או להשאק בחוץ ולחכות
הקדמתי למניקוריסטית בעשר דקות, לדפוק או שלחכות קצת ואז?
הקדמתי לפסיכולוגית שלי ב20 דקות ולא נעים לי להיכנס מה לעשות
מחר יהיה מספיק נעים כדי להכנס לים עם ביקיני?
*רק בנות להכנס* בנים (ובנות שלא רוצות לשמוע דברים לא נעימים) נא לא להכנס.
אם היו חוגגים לחברה שלכם בעשר וחצי בלילה במסעדה הייתם הולכים?כאילו מתאספים בעשר וחצי
הקדמתי ברבע שעה, מה לעשות בזמן הזה?
הקדמתי לבית ספר?
מתי המים בים היו נעימים בשביל להכנס לים?
חברים וחברות וגם כאלה שלא הקדמתי למחר כנסו בבקשה זה חשוב
הקדמתי למקום רבע שעה הגעתי לפני זה בסדר להכנס? אין אף אחד חוץ מ2 אנשים גדולים