התחברות הרשמה

הקדמתי למקום רבע שעה הגעתי לפני זה בסדר להכנס? אין אף אחד חוץ מ2 אנשים גדולים

4 ביולי 2021, 17:45
עייפותבוקרשינהעבודההליכה    
4 תשובות
כנסי מה כבר יקרה
א
אה כן
כן
t
tree
עוד חמש דקות עשר, לחכות שיהיה גם אנשים בגיל שלך או מישהו שאת מכירה
א
אנונומית12345
אבל בעיקרון אני הייתי נכנסת
א
אנונומית12345
באותו הנושא:
הגעתי לשיעור סוסים והקדמתי ברבע שעה...
טוב אז הגעתי מוקדם למקום שקבענו את הדייט
הגעתי למקום החשוך של יוטיוב?
זה בסדר לשטוף את הפנים עם תחליב רחצה במקום סבון פנים?
זה בסדר אם אני 11 שעות בצום במקום 12 לפני בדיקת דם?
זה בסדר אם בבוקר אני אשים מים מיסלרים במקום לשטוף פנים עם סבון פנים?
הגעתי למקום עבודה רבע שעה לפני הזמן
הקדמתי למקום כלשהוואני מחכה . מה לעשות?
הקדמתי בחצי שעה למקום פגישה מה אני עושה עם עצמי?
אני הגעתי לצוות שלי בצבא לפני חודשיים בערך, אני הגעתי מאוד סגור (אני ביישן לפעמים)
הגעתי למקום 2# בפורטנייט בsolo זה טוב?